Cum comand produse Optimum Nutrition online.

Contact

Nume firma Optimum Nutrition: SC Vita Line Sport SRL
Date fiscale: RO22771510, J05/2919/2007
Capital social: 20 000 RON
Adresa: Strada Ogorului, nr. 146, Oradea
Telefon: 0259 / 464 544

Cosul de cumparaturi

Optimum Nutrition a creat un sistem de comanda simplu, rapid si eficient. Pentru realizarea unei comenzi nu este necesara inregistrarea. Comanda minima care se poate plasa pe optimumnutrition.ro, in cazul in care cupoanele promotionale sunt active, este de 100 lei.

Pasul 1 - Alege produsul dorit

Odata ce ai gasit produsul dorit da click pe butonul „Adauga in cos”. Produsul va fi automat introdus in cosul tau de cumparaturi.
Poti alege sa vezi cosul de cumparaturi sau poti continua cumparaturile pe site. Daca ai ales sa vezi cosul de cumparaturi, se va deschide pagina cosului, unde vei vizualiza lista produselor si unde vei putea sa actualizezi cantitatea dorita sau sa stergi unul sau mai multe produse din cos.
Poti oricand sa vizualizezi cosul de cumparaturi si sa iti continui cumparaturile prin butonul „Continua cumparaturile”.
La terminarea cumparaturilor selecteaza unul din campurile „Nu sunt membru (comand fara sa fiu membru)” sau „Sunt membru (vreau sa devin membru)”. In cazul in care nu esti membru, dar doresti sa devii, da click pe butonul „Sunt membru (vreau sa devin membru)” si completeaza campurile obligatorii pentru acest serviciu.

Pasul 2 - Completeaza datele personale

Completeaza datele de livrare. In functie de tipul facturii pe care o doresti, alege unul din campurile „Persoana fizica” sau „Persoana Juridica (SRL, PFA etc.)”, sectiunea Date facturare. Completeaza apoi datele personale sau datele firmei tale. Dupa completarea campurilor obligatorii, selecteaza una din modalitatile de plata (plata ramburs, plata online cu cardul, bifeaza sectiunea „Sunt de acord cu Politica de confidentialitate” si da click pe butonul „Trimite comanda”.
In urma realizarii comenzii vei primi automat un e-mail care va contine urmatoarele date: numele produselor comandate, preturile lor fara si cu TVA, modalitatea de plata, timpul de livrare si, dupa caz, factura proforma aferenta comenzii.

Care este costul transportului?

Produsele Optimum Nutrition vor fi livrate prin una din firmele de curierat rapid Fan Courier sau GLS, in toata tara. Magazinul Optimum Nutrition nu vinde produse in strainatate.
Transportul este GRATUIT pentru orice achizitie.

Informatii despre livrare

Pentru livrarea comenzilor ON Optimum Nutrition utilizeaza serviciile firmelor de curierat rapid Fan Courier si GLS.

Produsele vor fi livrate in 2-3 zile lucratoare de la confirmarea preluarii comenzii. In cazul in care produsul dorit apare pe site ca indisponibil, te rugam sa iei legatura cu noi pentru mai multe detalii.

Care este modalitatea de plata?

* Ramburs (se achita numerar in momentul primirii coletului)
* Plata online cu cardul

PlatiOnline

* Se poate efectua plata online folosind cardul personal, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/ CVC2).

Master CardMaster Card SecureVISAVISA Electron

* Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
* Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
* Siguranta informatiilor este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului tau, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile tale sunt in siguranta.
* Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii tale.

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele Optimumnutrition.

Cum pot afla daca produsul este in stoc?

In pagina fiecarui produs sunt oferite informatii referitoare la disponibilitatea stocului. Aceste informatii sunt actualizate periodic si pot fi:
* In stoc - produsul se afla in stoc si este imediat livrabil.
* Indisponibil - produsul nu este disponibil momentan, insa ne puteti contacta pentru mai multe informatii.

Cum pot restitui un produs cumparat?

Produsele achizitionate se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire in cazul in care respectati urmatoarele:
* Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de transport.
* Returnarea banilor se va face prin aceeasi metoda de plata folosita la comanda initiala, in cazul in care nu se convine impreuna cu clientul o alta modalitate. Termenul de returnare a sumelor este de 72 de ore din momentul primirii si verificarii produsului. Suma restituita in urma unui retur va fi cea a produselor achitate initial, fara taxa de curierat, daca nu se convine impreuna cu clientul altceva.
* In aceste 14 zile calendaristice de la cumparare nu esti obligat sa dezvalui motivul nemultumirii.

Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Daca doresti sa returnezi comanda, te rugam sa completezi acest FORMULAR DE RETUR. Formularul este doar un model si nu este obligatoriu.

Cum pot anula o tranzactie?

Anularea tranzactiei este posibila doar telefonic fara obligatia de a mentiona motivul anularii acesteia. Daca nu poti fi contactat pentru a confirma tranzactia, comanda va fi automat anulata in 48 de ore. Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia. Durata deblocarii fondurilor depinde intru totul de banca. Optimum Nutrition nu exercita nicio influenta asupra politicii bancii.

Daca am reclamatii, cui ma adresez?

Pentru informatii si suport poti folosi formularul de contact sau sa ne scrii la adresa de email contact[@]optimumnutrition.ro (fara parantezele patrate). Vei primi un raspuns in 1-2 zile lucratoare. Ne poti contacta si telefonic la numarul 0259 / 464 544, de luni pana vineri intre orele 8.30-16:30.
Ca sa crestem operativitatea, te rugam sa specifici in e-mail toate detaliile relevante pentru situatia sesizata, cum ar fi: numele si codul produsului, numarul si data facturii, etc.